Goed recept voor krabsalade

Ik wil een goed recept voor huisgemaakte krabsalade? Heeft iemand een recept.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
3.6K

Het beste antwoord

Ik maak wel eens een hele eenvoudige, en smaakt altijd:

neem 1 blikje krab en 1 goed rijpe avocado in blokjes (of puree) en meng dit met een theelepel dille en wat peper en zout.
Varieer naar smaak met de kruiden, bijvoorbeeld wat kerrie en chilipoeder (weinig!) is ook lekker, of met knoflook en koriander.
Door ietsie citroensap toe te voegen maak je het geheel wat frisser, en als je van smeuig houdt, doe er dan een lepeltje mayonaise door, of een scheut olijfolie.

Uiteraard serveren met een neveltje paprikapoeder en een klassieke pluk peterselie!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks ik zal het zeker proberen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iedereen had in principe een goed recept. Helaas moet je dan volgens het spel een iemand kiezen.

Andere antwoorden (2)

Jazeker is er een recept voor een homemade krabsalade. Allen ken ik je persoonlijke voorkeur niet. Persoonlijk maar ik een salade met ei en doe er krab (uit een blikje bij)
Via onderstaande link zou je je helemaal uit kunnen leven op een specifiek op jou toegespitste krabsalade.
http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&aq=1&oq=krabsalade&hl=nl&ie=UTF-8&rlz=1T4GGLR_nlNL266NL266&q=krabsalade+recept

Eet smakelijk.

Toegevoegd na 5 minuten:
Hier nog meer recepten.
http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-8&rlz=1T4GGLR_nlNL266NL266&q=eiersalade+met+krab

In de tweede zin bedoel ik natuurlijk maak ipv. maar
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks btw ik ben niet moeilijk ik eet alles.
Krabsalade.

Ingrediënten:
•4 eetlepels mayonaise
•mespuntje cayennepeper
•1/2 eetlepel tomatenketchup
•1 theelepel citroensap
•2 theelepels sherry
•mespuntje mosterd
•400 gram krab (2 blikjes of surimi sticks)
•3 in stukjes gesneden hard gekookte eieren
•1/2 in stukjes gesneden groene paprika
•50 gram gesneden knolselderij
•fijngesneden bieslook
•sla
•tomaat
•augurk

Bereiding:
Meng de mayonaise, cayennepeper, tomatenketchup, citroensap, sherry en de mosterd goed door elkaar. Roer er dan voorzichtig de krab, hard gekookte eieren, paprika, knolselderij en bieslook door. Strooi er wat paprikapoeder over en garneer met sla, tomaat en augurk.

Smakelijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lekker! Bedankt