Hoe maak je een milkshake die het meest lijkt op de milkshake van de MC

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
34.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeeeievraag!

Antwoorden (9)

Steeds kleine beetjes maken en steeds andere dingen uitproberen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In ieder geval gebruik je er roomijs voor met een scheut melk, dit moet je goed mixen met een mixer. Niet te lang natuurlijk anders wordt het te warm.

Voor een aardbeismaak kun je er aarbeiensiroop bij doen (1 a 2 eetlepels) Voor choco kun je Nesquick gebruiken en voor vanille een zakje vanillesuiker, of een paar druppels vanille essence (een heel klein flesje, te koop in de supermarkt)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Banaan:
- slagroomijs
- scheut volle boerenlandmelk
- een banaan
- schepje (riet)suiker
Mixen in de blender

Framboos:
- slagroomijs
- scheut melk
- schepje suiker
- verse frambozen

Gewoon een beetje je fantasie gebruiken
Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De basis voor elke milkshake is ijs. Roomijs of slagroomijs is het lekkerste. Afhankelijk van de smaak die je wilt maken, kies je voor vanille, aardbeienijs, chocolade-ijs of bananenijs, enzovoorts. Je kunt de melk ook vervangen voor slagroom (die nog niet geklopt is). Ook een combinatie van (boerenland) melk en slagroom is lekker.

Recept voor twee aardbeienmilkshakes:
Aardbeienijs 2 a 5 bolletjes (aanpassen aan je persoonlijke smaak)
1 glas melk
1 scheutje limonadesiroop aardbeiensmaak (niet te veel)
1 theelepel suiker
3 aardbeien in kleine stukjes gesneden

Mix alle ingrediënten goed door elkaar en giet het in glazen.

Op onderstaande site staan nog meer recepten.

Toegevoegd na 38 seconden:
http://eten-en-drinken.infonu.nl/recepten/37635-milkshake-recepten.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat roomijs met melk en van die ijssausjes (met aardbei of choco) die je in de supermarkt kunt kopen. In de blender en tadaaaaaa net als maccie

Oja de verhouding weet ik niet echt precies try it!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De basis van een milkshake is roomijs. Maar dat kun je volgens mij niet thuis doen, of wel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens op onderstaande website.
Staat een document op met allerlei mcdonalds recepten.
Op pagina 21 staan recepten voor milkshakes.
have fun!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop een bak roomijs en smelt dit in de magnetron
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal gooien ze er nog extra smaak maker in dat geeft meestal de smaak als je er echte vruchten indoet is de smaak minder sterk