Kunnen alle patat in de oven?

Ik heb patat oven patat maar ik heb ook gewone patat waar alleen staat dat het in de frituur kan. Nu vraag ik me af wat is nu het verschil? Kan ik patat waar niet op staat dat het in de oven kan ook in de oven doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken

Het beste antwoord

Nee want patat voor de frituur is maar 1 keer gefrituurd en ovenpatat 2 keer en hoeft alleen nog opgewarmd te worden. Gewone patat zal dus slap zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het kan natuurlijk wel.

Maar het zal anders zijn dan "gewone" ovenfrites.