Hoelang blijft kwarktaart goed in de koelkast?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
23.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ziet er lekker uit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij zou dit niet heel lang goed blijven..............

Antwoorden (5)

Een kwarktaart blijft ongeveer 2 dagen goed in de koelkast. Daarna gaat de kwaliteit wat achteruit en zakt ie wat in.
Als je hem langer wilt bewaren kun je hem heel goed invriezen. In de vriezer is ie een maand of 3 houdbaar.

http://www.oetker.nl/oetker_nl/html/default/debi-7pyjzg.nl.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ligt een klein beetje aan de tempratuur van de koelkast. ik houd zelf een max aan van 3 dagen. dit omdat het verzuurt. heb je hem niet afgedekt dan zou ik het niet langer dan 48 uur na het in de koelkast zetten eten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
32 jaar en 17 dagen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5dagen ongeveer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit duurt ongeveer 3 dagen.