Wie weet er een klein tussen gerecht tussen de ger zalm en lamsvlees

Toegevoegd na 1 minuut:
geen champagne of sterke drank

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ger zalm ? gerrit zalm?

Het beste antwoord

Komkommerrolletjes met ham.

- Komkommer met kaasschaaf in dunne lange plakken snijden. (1e met groen wegdoen)
- Beleggen met gekookte ham (zelfde breedte)
- Honing-tijmsaus erop (AH)
- Rauwe ham erop (zelfde breedte)
- Oprollen en met houten prikker vastmaken.

Lekker en licht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een heerlijk frisse spoom.

http://www.smulweb.nl/zoeken/?query=spoom&type=recept
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mini bouillon soepje , iets geks! Gebakken sint Jacobs schelp je , gevuld spinazie blaadje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry een gevuld wijn blad. Of wilde spinazie met kleine tomaatjes
Een ijscappuccino, kun je heel leuk zelf maken. De koffie zorgt voor een neutrale smaak na de zalm, zodat je daarna het lamsvlees weer goed proeft :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een koude mosterd/courgette cappuccino op basis van bouillon.

Toegevoegd na 4 minuten:
Dus geen echte cappuccino :-) maar een gestaafmixerde soep die je eventueel iets romig kan maken met een scheutje room of koffiemelk.

Een halve liter bouillon (o.a. van tablet, of echte zelfgetrokken bouillon) met wat peper en knoflook en een coutgette in blokjes en een flinke eetlepel (grove) mosterd een kwartiertje laten koken, de staafmixer erin, even laten staan en dan eventueel de room erdoor. Lekker met wat versgeknipte bieslook, en mooi serveren in een koffiekopje!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toast met gebakken champignons;

Maak kleine champignons schoon en snijd ze in partjes of gewoon doormidden. Doe de champignons samen met een gesnipperd rood uitje in een mengkom en vermeng alles goed. Voeg wat pittige paprikapoeder en versgemalen peper toe, meng weer goed.

Rooster sneden brood en laat dit afkoelen.

Maak een grillpan goed heet en doe het champignon-mengsel hierin. Tijdens het bakken goed omscheppen en nog wat zwarte peper erover strooien.
Uit de pan nemen en op de sneetjes geroosterd brood leggen. Strooi er vers gehakte peterselie over en wat geraspte kaas.
Warm serveren.

Je kunt de geraspte kaas ook apart in een schaaltje doen en erbij op tafel zetten.
amc
13 jaar geleden
Een amuselepel gevuld met een heerlijke lamscarpaccio.
Meet een lichte dressing van een deel mosterd een deel olie een deel suiker een scheutje azijn.
Geroosterde pijnboompitten erover kan maar er zijn tegenwoordig veel mensen die van pijnboompitten een nare ijzersmaak aan over houden.
Als het lekker mag zijn geschaafde peccorinikaas erover.
Smakelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een licht soepje.