Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil een notenmengeling in plastic zak fijnmalen door er met een hamer op te slaan, wat gebruik ik best als ondergrond? plastic zak

Beste truc om een notenmengeling fijn te malen zonder een blender te moeten gebruiken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kunt de noten beter eerst op de snijplank in kleine stukjes hakken en daarna in een pastic zak doen en er met de deegroller flink hard overheen rollen. Daar worden ze ook klein van.
Als je toch met de hamer in de weer wil: gebruik een snijplank als ondergrond en leg die op de grond.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je

Andere antwoorden (2)

Als ik zoiets doe, gebruik ik altijd de broodplank eronder. Houd er wel rekening mee dat je de lucht goed uit de zak laat en dat je genoeg bewegingsruimte aan de noten geeft. De eerste keer heb ik daar geen rekening mee gehouden: zak kapot en heel m'n aanrecht onder de prut.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem een kussensloop met zand erin als ondergrond.
Gebruik in plaats van een plastic zak een schone theedoek, waar je de noten in stopt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
precies, een theedoek sla je niet zo gauw kapot, +

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding