hoe reken ik het om als er in een recept staat .... min in de shockvriezer (blast chiller)???

Als er bv staat 5 min in shockvriezer hoe lang moet het dan in de koelkast?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
1.3K

Het beste antwoord

Pannacotta maak je in een half uurtje, maar daarna moet je het zo'n 6 uur afkoelen. Het kan dus goed kloppen dat je hier 4 uur voor nodig hebt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zag je reactie namelijk hierboven en er kwam geen antwoord. daarom heb ik het gedaan.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zag je reactie namelijk hierboven en er kwam geen antwoord. daarom heb ik het gedaan.
amc
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt voor je antwoord, ik ga denk ik 5 min = 1 uur aanhouden en dan kijken of dat een beetje klopt

Andere antwoorden (1)

Een blast chiller is een speciale vriezer, die heel snel iets terug koelt. Je hebt er dus niets aan om dat om te rekenen naar koelkast tijd. Wat wil je gaan maken?