Weet iemand waar je die kruidenmix vanhet mcjunglemenu kan vinden ? of vergelijkbare kruidenmix?

Een aantal jaar geleden kon je bij de mcdonald het mcjungle menu krijgen waar je bij de frites een zakje kruiden kreeg
die je over de frites kon doen
Ik heb nog nooit zo vaak in de macdonald gezeten ;-p
weet iemand welke kruidenmix dat was of een vergelijkbaar recept ?

13 jaar geleden
in: Koken
1.1K

Antwoorden (3)

Volgens mij waren dat cajunkruiden.
Je zou het ook kunnen proberen met aardappelkruiden met cajunkruiden gemengd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik dacht ook dat het cajunkruiden waren.. dit is lkkr pittig en zout...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de supermarkt kun je in het schap bij de kruiden (wat grotere supermarkten) patatkruiden kopen.
Die kun je eroverheen strooien en dat is echt heerlijk.
Dat lijkt wel wat op de kruiden van de Mcdonalds.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
capthavoc
13 jaar geleden
owww lekker ik zal snel eens zoeken waar haal jij ze vandaan ? bij welke supermarkt ?