Afdekken en enigzins koel bewaren. Niet in de koelkast.
En natuurlijk niet snel achter elkaar opeten.
13 jaar geleden
Afhankelijk van jouw definitie van "vers":

Bewaar de muffins op kamertemperatuur (brood, cake, enz. nóóit in de koelkast) afgesloten van lucht, en licht. Zo zijn ze prima 3 dagen houdbaar.

Om ze weer "ovenvers" te krijgen, moeten ze ook weer eventjes de oven in, om te regenereren: Het krokante krokante korstje komt terug, omdat het opgenomen vocht weer uit de korst verdampt. De binnenkant wordt weer lekker sappig, omdat het zetmeel door de warmte de muffin weer bevochtigt.

Oven op hete lucht, 140°C, 3 minuutjes.

Eetse!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in plastic doen en in de koelkast.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hey, als ik muffins maak kunnen we ze meer dan 1 week bewaren, zelfs 2 weken of meer, het waren wel chocolademuffins maar dat is waarschijnlijk tzelfde. Wel bewaar ze gewoon in een blikken doos die mooi afgesloten kan worden en dan blijven ze heel erg lang goed...
Smakelijk !