Zou een dipsaus ook voor een salade gebruikt kunnen worden?

13 jaar geleden
in: Koken
1K
jc54
13 jaar geleden
Lekker, salade dippen......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja lekker. Maar Ann, waarom een dipsaus daarvoor gebruiken?
Annswers
13 jaar geleden
Ja haha ik vind die zo lekker!

Het beste antwoord

Waarom niet? Niet alle dipsauzen zijn even lekker voor een salade, maar probeer het door ietsjes apart op een schoteltje te doen en proef. Wanneer je denkt het mag van mij wel iets zoeter of zuurder, doe je er wat natuurazijn en of suiker door. Uitproberen dus.

Succes er mee.
Gert B.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja maar smaakt wel een stuk vettiger. Als je niets anders in huis hebt: beetje aanlengen met yoghurt of water
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker! Zo kan je op een gemakkelijke manier varieren.
Ik gebruik wel eens de zoete chilisaus in een oosterse salade met wat ijsbergsla, reepjes paprika, stukjes peer en wat tauge en een paar cashewnoten. Lekker fris en pittig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja natuurlijk. Saus is saus.
Ik gebruik mijn flesjes sauzen, - bijv. overgebleven van een avond gourmetten -
als basis voor vanalles en nog wat.
Bijv. als vervanging van mayonaise bij de frites.
Maar ook , iets verdund, als saus bij de sla.

Het is maar afhankelijk van je smaak.
Wat vind je lekker door de sla of bij de salade.
Dat mag je zelf bepalen.