waar kan ik hele kleine cupcake vormpjes halen?

Ik zoek hele kleine vormen voor cupcakes, dus niet de standaard. Of bestaan die niet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
2K

Antwoorden (14)

Ik zou eens xenos of blokker proberen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ze van de IKEA. Ze zijn heel klein, voor cupcakes of bonbons.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In ieder geval via internet en anders bij de Hema.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gisteren gespot bij de Hema, van die papieren cupjes voor mini-cupcakes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, daar heb ik ze ook gezien:)"
Leuk voor kinderen.
Ik zag ze laatst bij Pipoos. Ze hebben daar heel veel spullen om cakejes in alle formaten te bakken EN te versieren. Zag er erg leuk uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de volgende webshops hebben ze die kleintjes,3.5 cm doorsnee,dus dat is echt mini.
www.dezoetezaak.nl
www.cake.nl
www.shop.tisa-taarten.nl
www.dille-kamille.nl

Je kunt ze ook maken in een mini-muffinvorm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die kun je bij Cook & Co, de betere kookwinkel kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de groothandel Sligro of Makro
Ze zijn er in verschillende maten ze heten ''case''

Deze site vond ik op internet om ze te bestellen
http://www.deleukstetaartenshop.nl/-p-4131.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien bij Stippel, die heeft dopjes van flesjes over en weet niet wat ze er mee kan doen. Ze zijn heel erg klein, maar of ze ook ovenbestendig zijn, weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die heb ik van de week in de HEMA zien liggen, met een bakblik voor cakevormpjes erbij,.. Super handig!

Bakze!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook een ijsblokjesvorm gebruiken. Die heb je van piepklein tot iets groter klein
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer eens in zo'n hobbywinkel. Ik heb zo'n winkel in haarlem gezien bijvoorbeeld. Of probeer ikea, marskramer, of maak zelf vormpjes..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De leukstetaartenshop heeft mini vormpjes, ik gebruik ze zelf ook weleens,en bestel ze meestal via deze site een aanrader!

http://www.deleukstetaartenshop.nl/baking-cups-c-44_90.html

Toegevoegd na 46 seconden:
Er staan trouwens heel veel leuke dingen op als je bent besmet met het bak virus ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja inderdaad gewoon blokker of misschien ergens in de supermarkt?

je kan ze ook in van die ijsbekertjes doen dan kan je het helemaal eten! ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Dille&Kamille hebben ze papieren vormpjes in 3 maten. Ook heb ik ze bij de Hema gezien in de middelste maat.