Kan je wortelen en aardappelen samen koken als je wortelpuree wil maken?

Of hebben ze een heel verschillende gaartijd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
15.2K

Het beste antwoord

Grote pan, alles bij elkaar. Maar dan de aardppelen in niet te grote stukken. Dan duren ze even lang.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wortelen en aardappelen hebben ongeveer dezelfde gaartijd. Kun je dus prima samen koken.

Na het koken even de aardappelen scheiden en er purree van maken.
13 jaar geleden
amigo
13 jaar geleden
geheel mee eens behalve die laatste zin, ik stamp het geheel direct door elkaar, gaat ook prima (ik ben wat lui denk ik)
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
kan inderdaad ook prima. doe ik zelf eigenlijk meestal ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sterker, ik doe daar ook nog uien bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@BB26: Nu je het zegt... ;-)
Kan heel goed samen, en als extra smaakmaker is het heel lekker om er wat verse peterselie en selderij bij te doen. Een eetlepel honing erbij maakt het nog mooier!