Wat zijn hele goedkope en makkelijke 4 gangenmenu's om zelf te bereiden voor de hele familie?

Als het maar goedkoop en makkelijk te bereiden is. Waar je geen uren voor in de keuken hoeft te zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop het boek van Jamie Oliver dat heet 30minuten. Daarin staan allemaal 3 gangen menu 's die binnen 30 min op tafel kunnen staan. Dus binnen een half uurtje alle drie de gangen.

Antwoorden (5)

Kijk een sop www.ah.nl bij budget!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vooraf een Schoreseneren soepje. Neem kippenbouillon gewoon met blokjes, doe er lekker veel schorseneren doorheen (gewoon van hak, een potje). Even goed laten doorkoken en dan met de staafmixer een mooie gladde soep maken. Afmaken met een beetje room.

Tussen neem je een gebradenkippendijtje uit de oven met italiaanse kruiden. Kan je helemaal voorbereiden.

Als hoofdgerecht een pasta met een roomsaus met veel verschillende soorten paddestoelen.

En het nagerecht mag je zelf bedenken.

Eet smakelijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop een blik soep en voeg daar zelf verse soepgroenten aan toe... maak een lekkere pasta met voorgesneden stukjes kipfilet of zalmsnippers/gepelde garnalen en koop daar en kant en klare salade bij... meng aardbeienvla met yoghurt voor een vla-flip als toetjes en strooi daar chocoladevlokken overheen.. en dan koffie met een bonbon als afsluiting..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verse groentensoep;
Neem een pot runderbouillon en vul hem aan met water naar voorschrift op de pot. Als hij kookt voeg je er een zak boerensoepgroenten aan toe en een handje vermicelli.
Je kunt er bijv. ook balletjes in doen. Op smaak maken met zout en peper.

Bietensalade met hamburger en gebakken krieltjes;
snijd de gekookte , ontvelde bietjes in blokjes en schep er creme fraiche, 1 gesn. uitje, bieslook, peper en zout naar smaak door.
Bestrijk de hamburgers met olie en grill of bak ze rondom bruin en gaar. Frituur of bak gelijktijdig de krieltjes.

Chocolademousse zonder ei;
Smelt stukjes pure chocolade au bain Marie ( boven heet water) Klop slagroom bijna stijf. Schenk de gesmolten chocolade bij de slagroom en spaten het voorzichtig erdoor. Laat in de koelkast 30 min. opstijven en serveer het met een toef slagroom.
amc
13 jaar geleden
1) Stokbrood met kruidenboter, altijd lekker
2) kant en klare huzarensalade beleggen met sla, garnaaltjes, zalm, mayo en wat kerriepoeder (voor t mooie)
3) broccoli-gehakt schotel a-la-stroganoff maken: broccoli koken, aardappelpuree maken en broccoli er doorheen stampen, gehakt rul bakken en wat ui/champignons erdoor. Ovenschaal: half aardappelpuree/broccoli erin, gehakt, afdekken rest puree. Afdekken met geraspte kaas en wat amandel. Heerlijk en makkelijk.
4) Baklava stukjes kopen, bolletje ijs erbij (wat je lekker vind) en wat slagroom
Smullen maar.