Mag ik kruiden en kruidenpasta in een potje doen en via marktplaats en flyers verkopen zonder vergunning?

Inschrijven KvK is geregeld, maar wil eerst vanuit thuis kijken of het aanslaat

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken

Antwoorden (3)

ik kan je geen antwoord geven of dat mag of niet. maar je kunt proberen eerst vrienden, kennissen, familie en via deze netwerken weer mensen bereiken. dan kun je ook zien of het aanslaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de inschrijving al bij de KvK. is geregeld kun je ze het allerbeste morgen even bellen met deze vraag.
Je wilt een product verkopen met kruiden erin en ik heb geen idee of dat zo maar mag. Want wat ga je doen als mensen er allergisch op reageren?, in hoeverre ben je dan aansprakelijk?
Je goed voor laten lichten bij de KvK lijkt me het beste, die kennen de regels en zijn er om je te helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij moet je je ook nog houden aan de voedsel en waren wet, maar dat weet ik niet zeker! Dit komt ook aan de orden wanneer je bijvoorbeeld op een markt voedsel gaat verkopen...

succes met je bedrijfje!