Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mag ik kruiden en kruidenpasta in een potje doen en via marktplaats en flyers verkopen zonder vergunning?

Inschrijven KvK is geregeld, maar wil eerst vanuit thuis kijken of het aanslaat

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
837

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

ik kan je geen antwoord geven of dat mag of niet. maar je kunt proberen eerst vrienden, kennissen, familie en via deze netwerken weer mensen bereiken. dan kun je ook zien of het aanslaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de inschrijving al bij de KvK. is geregeld kun je ze het allerbeste morgen even bellen met deze vraag.
Je wilt een product verkopen met kruiden erin en ik heb geen idee of dat zo maar mag. Want wat ga je doen als mensen er allergisch op reageren?, in hoeverre ben je dan aansprakelijk?
Je goed voor laten lichten bij de KvK lijkt me het beste, die kennen de regels en zijn er om je te helpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij moet je je ook nog houden aan de voedsel en waren wet, maar dat weet ik niet zeker! Dit komt ook aan de orden wanneer je bijvoorbeeld op een markt voedsel gaat verkopen...

succes met je bedrijfje!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding