Klopt het dat de linkerbil van de kip zachter is dan de rechterbil! (of andersom)?

Toegevoegd na 11 minuten:
Goeie vraag of er bij dieren ook rechts- en linkshandigheid (resp. potigheid is waar door het vlees malser is

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
4K

Het beste antwoord

Ligt er aan wat zijn afzetbeen sorry afzetpoot is. Goeie vraag of er bij dieren ook rechts- en linkshandigheid (resp. potigheid is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

er zit na mij idee geen verschil in, de kip die ik eet is goed gaar als die gegeten word..
ook niet dat een poot meer ontwikkeld zou zijn , want tijdens t scharrelen, gebruiken ze beide poten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt er ook aan hoe de kip gebraden is! Als de ene kant harder (d.w.z. heter of langer) gebraden is dan de andere kant, kan dat ook verschil maken...