weet iemand een recept voor een goed en stevig lunch die niet zoveel tijd kost?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken

Antwoorden (5)

Soep(vanwege de tijd)uit blik daarbij vers stokbrood, en ter compensatie vers fruit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelfgemaakte groentesoep.....tevoren. Met een enorme hoeveelheid groenten, en na het koken met de staafmixer mixen. De soeplepel blijft bij wijze van spreken rechtop staan. Eventueel kan je wat eiwitten toevoegen in de vorm van vlees of kaas.
Je kunt dan delen invriezen voor een andere keer als je geen tijd hebt.
Brood is niet nodig, na 1 kop ben je totaal verzadigd. Hartstikke gezond en simpel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Brood met gebakken ei,ham en kaas.
Glaasje melk erbij...klaar.
Ei kan je daags tevoren al bakken (eventueel)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik maak in het weekend vaak tonijnsalade. Blikje tonijn open trekken, een paar zilveruitjes en wat stukjes paprika (uit een bakje in de vriezer) toevoegen, en tot slot smeuïg en op smaak maken met wat mayonaise, peper, zout, paprikapoeder enz. Het is zo voedzaam dat je de hele middag geen honger meer hebt. Met andere vissoorten gaat het natuurlijk ook prima.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pastasalade (Google even voor recepten, want er zijn zoveel varianten, dan kun je iets uitzoeken dat je zelf het lekkerste en snelste lijkt).
Pasta kun je natuurlijk ook warm eten, maar ik weet niet of dat de bedoeling is.