Waar zijn nog Tapioca korrels te koop?

het is jeugdsentiment,maar als kind kregen we vroeger wel eens tapiocapap,het waren een glazige bolletjes,en we vonden het lekker.
Maar het is nergens meer te koop,of toch???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
8K

Het beste antwoord

In Duitsland bij de supermarkt wordt het verkocht, onder de naam Sagoperls of gewoon Sago. Het staat vaak bij de pasta en rijst.
In Nederland is het heel soms bij de toko of reformzaak te koop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Kijk eens bij de Toko, of bij een multiculturele supermarkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een ander woord er voor is sagoparels.
die verkopen ze in de meeste tai/chinese winkels kopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In sommige aziatische restaurants (A'dam zeker) verkopen ze Bubble Tea. Super lekker en zitten deze tapioca ook in. Niet los te kopen, maar wel in 'n lekker drankje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.finefoods-online.com/cat598/page0/zetmeel-bakpoeder-en-bakferment.html

Hier kan je ze online kopen. Anders moet je ervoor naar een toko of Aziatische winkel.
amc