Wat kan ik zelf nog maken/snijden voor een snelle olie fondue?

In verband met wijziging van plannen op oudjaarsavond. Geen kaasfondue dus, iets wat je in olie kan doen, en wat ik zelf nog kan maken en snijden. Varkenslapjes, kipfilet..... en verder?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
1.3K

Het beste antwoord

Bijna alles wat je met gourmetten zou gebruiken. Maar let op: spullen (oa ui) moet niet uit elkaar vallen en weer makkelijk uit de fondue te halen zijn. Je kunt beter ook geen spullen met veel water/vocht gebruiken, gaat erg spatten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

kleine gehaktballetjes, kleine stukjes biefstuk en filet a la minute. Ook kun je stukjes varkensfilet paneren, zodat je minischnitzeltjes krijgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
varkenshaas,biefstukje,tartaartje {moet je wel stevige bolletjes maken},stukjes paprika,champignon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eigenlijk alles wat je ook in een gourmetpakket vindt. Bij ons gaan de gehaktrolletjes met ham er om, er altijd erg goed in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bakbanaan, appel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Garnalen,
Zalm

Bloemkool / wortel / champignons door een papje van
pannekoekenmix aangemaakt met spa rood halen.
Dan heb je een soort groentetempura
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Erg lekker is panir, een kaassoort die stevig blijft bij verhitting. Smaakt lekker hartig en houd goed z'n vorm.
Panir koop je bij de meeste reformzaken, natuurwinkels of bio-markten.
Je kan het ook eenvoudig zelf maken met enkel melk, zout en citroensap, google maar eens op 'panir zelf maken'.