Hoe ziet *lobbige* slagroom eruit?

Moet voor een recept slagroom kloppen tot die lobbig is. Hoe ziet de slagroom eruit als die voldoende lobbig is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
70.1K

Het beste antwoord

Zie het als een bodylotion :-) of als yoghurt.
Lobbige slagroom vloeit zo lekker uit over de gerechten, is iets luchtig en smaakt heel rijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat is slagroom die net nog niet hard is, maar wel duidelijk geklopt. Niet meer vloeibaar, het blijft in de vorm staan waarin je het wilt zetten. Zeg maar.. Zo dick als stuckadoorsgips
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lobbige slagroom mag niet stijfgeklopt zijn! Hij moet dus nog steeds langzaam weer een egaal oppervlak gaan vormen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee niet stijf geklopt hoor, het is het soort slagroom wat je bijvoorbeeld voorzichtig over een Irish Coffee giet, de slagroom is net dik genoeg om te blijven drijven. Soort dik pannekoekenbeslag.