Wie weet waar ik verse varkensoren kan kopen in Heerhugowaard of Alkmaar? Alvast Bedankt.

Ik ben op zoek naar Varkensoren voor een Antilliaanse Recept voor de Feestdagen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
1.4K

Antwoorden (3)

Varkensoren kun je bij de betere Chinese kant-en-klaar winkels krijgen en bij slagerijen die zelf het vlees verwerken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou het aan de slager in de buurt kunnen vragen. Die houdt er mischien wel een paar voor je achter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet wel dat er in De Mare een Surinaams/Antilliaans restaurant zit, misschien dat zij je kunnen vertellen waar je dat kan kopen