wat is het merk braadpan die gebruikt wordt in masterchef. Hij is zwart, ovaal, met deksel

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
1.2K

Het beste antwoord

Die braadpannen heb je eigenlijk in elke goede pannenwinkel, en je ziet ze ook regelmatig bij de Wibra of de supermarkt voor ene leuk prijsje, en HEEL regelmatig op rommelmarkten.

Op teevee zullen ze best een hele goede hebben, maar in feite gaat het gewoon om een standaard braadpan. In het gebruik doet het merk er eerlijk gezegd ook neit zo veel toe.

Toegevoegd na 9 minuten:
Als je op Internet gaat zoeken (want er is best een hoop op dit gebied, ook gebruikt) kun je ook zoeken op 'wildpan' (want dat is wat het eigenlijk is, al maak ik er voornamelijk oliebollen in ;-) )

Toegevoegd na 19 minuten:
Ik heb even wat foto's van oude afleveringen bekeken, maar het lijkt dat ze gietijzeren pannen gebruiken. Ook die heb je echter van allerlei merken en merkloos ; 't is maar hoe duur je het wilt maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gietijzer is perfect voor braadpannen maar je sjouwt je het leplazarus in je keukentje met die dingen. Met mijn postuur niet zo'n probleem maar als je wat tengerder bent kan ik me voorstellen dat alternatieven zoals geëmailleerd plaatstaal zeer welkom zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die heb ik zelf, en die werkt inderdaad perfect.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ook zo'n loeizwaar ding en eveneens naar volle tevredenheid. :-)