Lag nog pasta met saus in de vriezer, hoe warm ik dit het beste op?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
47.2K

Het beste antwoord

naast de magnetron kan je het ook gewoon in een pan op het vuur verwarmen.
even wat olie of boter op de bodem en op een middelmatig vuurtje opwarmen en regelmatig goed roeren
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Gewoon in de magnetron, bij pasta doe ik er wel altijd een beetje water bij omdat het anders zo uitdroogt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het afdekt, droogt het niet uit.
Dat kan prima in de magnetron: in een diep magnetronbestendig bord, een minuut of drie à vier op 1000 watt.

Om uitdroging te voorkomen kun je het afdekken met magnetronfolie. Géén gewoon keukenfolie gebruiken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt rustig gewoon huishoudfolie gebruiken, even wat gaatjes erin prikken met een speld om overduk te voorkomen. Doe het al jaren zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet alle gewone keukenfolie/huishoudfolie is hittebestendig...
Pastagerechten kun je prima invriezen en opnieuw opwarmen.
Rustig laten ontdooien in de koelkast, en langzaam verwarmen in een pan.