Ik ben op zoek naar een kookboek voor simpele maaltijden in het Engels.

Het is voor iemand die totaal niet kan koken en maar een klein budget heeft voor zijn maaltijden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken

Antwoorden (6)

Het is een digitaal kookboek maar legt volgens mij alles uit:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dergelijke boeken kan je via amazon bestellen. Ik heb er goede ervaringen mee. Meestal heb je de boeken binnen een dag of 3 in huis. De bron geeft een overzicht van kookboeken voor studenten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens naar het boek 'Cooking basics for Dummies' (zie bronvermelding). Het hele 'Dummies' gebeuren is nogal populair in Engeland. Het is niet kleinerend bedoeld, het zijn boeken die in de meest simpele en voor iedereen begrijpelijke taal geschreven zijn. Als het je wat lijkt, zou je kunnen kijken of ze ergens 2e hands te kopen zijn (Amazon of Ebay bijvoorbeeld). Kook ze!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
digitaal kookboek vind je ook onder:
www.yahoo.com - tab: lifestyle - tab: food and drinks.
De recepten zijn heel duidelijk en makkelijk te maken.
Uitprinten om er een boek van te maken kan natuurlijk ook!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Anyone can cook / Better Homes & Gardens
Dat is een hele serie.

I don't know how to cook / Mary-Lane Kamberg

Beiden te bestellen bij www.amazon.com
Je zult daar ook een hoop aanbevolen boeken aantreffen in dezelfde categorie.