wat is nu echt een merk koffiebonen dat aan te raden is waar je heerlijke koffie van maakt.

ik heb zelf eens bonen van starbucks gehad die waren super maar zou niet weten waar ik ze in NL kan kopen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
3K

Antwoorden (8)

Wij hebben AH huismerk meestal en dat duurdere van nespresso ofzo AH vind ik lekkerder voor koffie maar weinig verschil
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf ben ik verknocht aan Medellin Secret.
(H)eerlijke bonen waar je de lekkerste espresso mee maakt.
Te koop in koffiespeciaalzaken of de betere delicatessenwinkels.
Utrecht
13 jaar geleden
Er zijn filialen van Starbucks in Nederland, bijvoorbeeld in Leiden. Misschien kun je daar bonen kopen. Anders zou ik eens in een gespecialiseerd koffiewinkeltje proberen.

Volgens de link kun je in elk filiaal bonen kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet waar je starbucks kunt kopen.Ik weet wel dat de koffie van max havelaar erg lekker smaakt.Maar dat komt misschien door de wetenschap dat zij een redelijke prijs aan de koffieboeren betalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij speciale kookwinkels verkopen ze vaak koffiebonen, neem eens een kijkje zou ik zeggen, ze hebben vaak best veel keus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Los van de bonen en hun smaak, hangt het er ook nogal vanaf hoe je de koffie maalt en zet. Heb je een goed apparaat of zet je het handmatig ? Hoe fijn is de maling ?
Mijn ervaring is dat je met Kanis & Gunning (is exact hetzelfde als Douwe Egbert, zo hoorde ik van hun klantenservice) uitstekende koffie kan zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf gebruik ik de espressobonen van de Lidl. Geen centje pijn en een heerlijke smaak. Instellingen van het apparaat zijn natuurlijk wel van belang. Het duurdere merk Illy kwam er ook niet altijd lekker uit met andere instellingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf koffie malen is het lekkerste, maar ik kan je verzekeren dat de Nespresso automaten plus hun capsules heel dicht in de buurt komen. Je hoeft zelf niet meer moeilijk te doen én een superlekker bakkie in een handomdraai. Nadeel is dat dit relatief duur is.