Wat voor melk zit in een drankenautomaat?

Op het werk staat een drankenautomaat. Ik bedoel zo'n grote automaat waaruit je koffie, thee, chocolade enzovoort kunt halen.

Je kunt kiezen voor koffie met melk. Dan komt er dus ook melk uit de automaat.

Wat voor melk is dat? Is het gewone (vloeibare) melk, is het poedermelk die snel met heet water wordt gemengd om het bij de koffie te kunnen doen, of is het iets anders?

Cryofiel
13 jaar geleden
in: Dranken
2.3K

Het beste antwoord

Vaak is het poedermelk, maar soms met houdbare melk. Dit ligt er dus aan wat voor machine dit is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat is poedermelk!

Poedermelk die tijdens de keuze word gemengd met heet water!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doorgaans is dat creamer, een poedertje van kunstmatig geharde plantaardige vetten, dat koffiemelk probeert na te bootsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal is de "melk"die uit een automaat komt poeder die niets te maken heeft met melk wat de koe geeft. Poedermelk is gemaakt van o.a. plantenbestanddelen, soja en andere toevoegingen.