Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heb steeds vaker dat melk voor de aangegeven datum al over tijd is (er komen klonten uit het pak) waar ligt dat aan? Zijn er probl met zuivel bekend?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
3.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hebt gelijk want mij valt het ook al op en dat terwijl mijn koelkast niet boven de 4 graden komt .
ik ben op merken gaan letten en de 1 heeft het probleem chronisch de ander sporadies en de melk van AH heeft het minste las van vroegtijdig over datum gedrag.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Ik heb er niets van gehoord, maar ik zou het melden in de winkel waar je de melk kopt, misschien hebben ze meer klachten en is er inderdaad iets.
Klonten hoeven op zich niet direct te betekenen dat de melk niet goed meer is, maar het is vreemd als het ineens optreedt lijkt me.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou als ik u was de temperatuur van de koelkast even meten heb de mijne op 3graden boven nul staan en het gaat altijd goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe lang doe je erover van de winkel naar huis? Zeker als je niet direct naar huis gaat en de buitentemperatuur wat hoger ligt wordt de melk teveel verwarmd waardoor het proces van verzuring en schifting in gang wordt gezet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
ligt eraan hoe lang je het pak open in je koelkast heb staan, meestal is als je het opent maar 3-5 dagen nog maar goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met melk weet ik het niet maar een tijdje geleden had ik dat met drinkyoghurt en toen heb ik een mail gestuurd naar het adres wat op het pak stond.
Hun reactie was een probleem met de pakken die waren niet luchtdicht geweest en ik kreeg het geld terug.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding