hoe word strorum (als ik het goed schrijf) gemaakt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoezo?
Kimath
13 jaar geleden
Ik wou gaan kijken of ik je kon helpen met deze vraag, tot ik de toevoeging las..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ok niet mijn probleem ik zit er niet mee :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Kimath: Ik had dezelfde reactie. Ik vraag me af hoe oud Ivo is...
Kimath
13 jaar geleden
De mensen hier zijn in elk geval niet blind, dan kun je de vragen zo moeilijk lezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En omdat je zelf te stom bent om het te vinden keur je alle antwoorden ook maar af? Kneus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen idee, ik beantwoord aan je toevoeging;)"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha jullie zitten hier 24/7 achterde comp
en 14 als je het wil weten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij zit er met ons Ivo, dus je lacht om jezelf. Maar dat is goed. Bovendien, als je zelf to intelligent bent, kun je met een beetje zoekwerk je vraag wel vinden op internet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom zoeken als jullie het kunnen beantwoorden zie jij het anders dan hier zoek ik het dus zeg maar ik heb tenminste vrienden en jullie 1 of 2?
ik heb de tijd van mijn leven die al jullie ouwetjes al voorbij zijn jaloers?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kost minder tijd dan hier zitten wachten op antwoord Ivo. En zoals je ziet hebben wij geen zin om te antwoorden aan ongemanierde vraagstellers :) Gut, komen we weer met het zinloze vriendenargument... Hoe weet jij hoeveel vrienden iedereen heeft? Jij zit hier net zo lang als ik meneertje, dus oordeel niet, tenzij je over jezelf oordeelt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
aan je gedrag te zien houdt jij je vrienden niet zo dus lijkt het me 1 of 2
Kimath
13 jaar geleden
ik zie niet hoe het aantal vrienden relevant is met de vraag die je gesteld hebt.

Het beste antwoord

Stroh koopt pure ethanol van een distileerderij en maakt daar met kruiden en smaakstoffen Strohrum van.
De werkwijze komt overeen met die van veel likeurfabrikanten, zij stoken de alcohol niet zelf.
Ethanol is voor menselijke consumptie geschikte alcohol die wordt gestookt uit verschillende land- en tuinbouwprodukten en vrijwel smaak en reukloos.
In onderstaande bron nog wat extra informatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Stroh rum.

"As the state of Austria–Hungary had no access to colonies in tropical regions, rum producers originally tried to replace the sugarcane molasses aroma by a mixture of flavourants and dyes added to a diluted ethanol basis, referred to as Inländer-Rum ("domestic rum"), a substitute that over the years became a speciality. Today Austrian rum is made from sugarcane by-products according to European Community regulations, while the typical Inländer flavour is provided by traditional essences."

http://en.wikipedia.org/wiki/Stroh

En ook nog: "Stroh rum is geen rum. Er worden aan stroh aroma's toegevoegd, waardoor het in de Europese Unie niet als rum op de markt mag worden gebracht."

http://nl.wikipedia.org/wiki/Rum_%28drank%29
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uitgeperste rumbonen.