Echte zoete wijn van de albert heijn?

heb voor vanavond een zoete wijn nodig van de ah, van de aldi heb je een onwijs lekere zoete maar ik kan nu alleen naar de ah...dus iemand tips voor een zoete (frisse) wijn van de ah?!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
16.4K

Antwoorden (7)

Ook AH verkoopt een lekkere en goedkope Merlot.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paulus811
13 jaar geleden
Klopt, maar vind je die zoet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou en of die zoet is; daar staat de Merlot-druif om bekend.
Witte Lambrusco of Asti (van Martini). Canei ook mierzoet. Verder veel Duitse wijnen. AH heeft prima etiketten bij de wijnen, kan bijna niet mis gaan.
13 jaar geleden
Probeer de Alte WeinTradition.
Zoet, wit wijntje (heb ik in mijn studententijd veel van weggeslobbert)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Liebfraumilch. De allergoedkoopste wijn van de AH. smaakt best goed en drinkt weg als appelsap.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een hele lekkere zoete wijn is de PX Sherry. Het lijkt wel alsog je een vloeibare bonbon drinkt. Je kan hem vinden in het Sherry/Port schap. Laat je niet misleiden door de naam Sherry, want deze PX heeft echt niks te maken met de laffe halfzoete Sherry die onze Oma's dronken.
Hij is gemaakt van de Pedro Ximénez * druif (PX), die na de oogst eerst wordt gedroogd in de zon, zodat het water verdampt en de suikers in de vrucht geconcentreerd overblijven.
Hier kan je er meer over lezen:http://www.vinosdejerez.nl/?PageID=282

* Er wordt beweerd dat de naam Pedro Ximenez een verbastering is van Pieter Siemenszoon, een Nederlander die vele jaren geleden deze variëteit naar Zuid Spanje bracht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het eigen merk van de AH (AH) verkoopt lekkere zoete wijn, let er wel op dat je de zoete variant pakt)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze wijnen komen zeker in aanmerking hiervoor bij de A.H.:

http://ahwijndomein.ah.nl/wijn/?product_filter=categories%3C%7Becommerce_shoc2_2al%7D%2Fcategories%3C%7Becommerce_shoc2_2al_2woal%7D%2Fcategories%3C%7Becommerce_shoc2_2al_2woal_2woalal1572%7D%2F%24s%3Dzoete%5Cu0020wijn%5Cu0020van%5Cu0020a