Als je bij iemand gaat eten en je wil drank meenemen zonder alcohol, wat is dan gepast?

Ik wil zelf niet drinken, maar een pak appelsap is zo raar.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Neem eens een alcoholvrije fles wijn mee, met een doos bonbons scoort altijd heel goed!

Appelsap is niet raar om mee te nemen hoor als jij dat toch lekker vind is het toch prima!? Maar neem anders alcoholvrij bier mee.

Neem anders bloemen mee, of een doosje merci chocolaatjes of van ferero roche of wat dacht je van celebrations?

Een fles vruchtensap en die leuk ingepakt.

Kinderchampagne..... (Y)

Fruit shoot. Vooral appel is lekker.

een gezonde fles (bijvoorbeeld van de reformwinkel) vers geperste sap. Zo'n eentje die net even te duur is voor alle dag en wel heel lekker is. en gezond!! Leuke strik er om heen en klaar.

Ze zullen daar toch ook wat alcoholvrije drinken hebben?

Een lekkere fles tomatensap of druivensap is net even wat chiquer dan 'n pak appelsap. Er zijn ook van die mooie blauw glazen flessen met mineraalwater. Mooi inpakken zoals de anderen al zeiden.

Maak een kannetje met alcoholvrije sangria (druivensap, vers sinaasappelsap en een scheut koolzuurhoudend water, iets citroen en enkele stukjes fruit. Evt. wat kaneel toevoegen, of wat verse muntblaadjes). Leuk in een feestelijke glazen kan (evt. leuk en goedkoop van Xenos) met wat versiering erop (plakbloemetjes of vlinders van de Action). Lekker!

Crodino.

Wat een dilemma. Waarom geen fles wijn, je hoeft hem zelf toch niet op te drinken.

Ik heb een tijdje terug een vraag gesteld naar alcoholvrije alternatieven voor wijn, misschien heb je wat aan de antwoorden daar! (En deze vraag ga ik trouwens volgen, ik zie hier weer wat nieuwe suggesties.)

Bronnen:
http://www.goeievraag.nl/vraag/lekker-alco...

Ik weet niet waar je woont, maar bij ons hebben verschillende appelboeren, een eigen merk zelfgemaakte appelsap. Heel erg smakelijk en om dat het een streekprodukt is ook leuk om te geven.

DubbelFriss

Wat te zeggen van een goede fles Azijn. ;-)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100