Als je bij iemand gaat eten en je wil drank meenemen zonder alcohol, wat is dan gepast?

Ik wil zelf niet drinken, maar een pak appelsap is zo raar.

13 jaar geleden
in: Dranken
1.5K

Het beste antwoord

Neem eens een alcoholvrije fles wijn mee, met een doos bonbons scoort altijd heel goed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
bedankt voor alle antwoorden!

Andere antwoorden (15)

Appelsap is niet raar om mee te nemen hoor als jij dat toch lekker vind is het toch prima!?

Maar neem anders alcoholvrij bier mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem anders bloemen mee,
of een doosje merci chocolaatjes of van ferero roche of wat dacht je van celebrations?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een fles vruchtensap en die leuk ingepakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kinderchampagne..... (Y)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fruit shoot.
Vooral appel is lekker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lekkere dopjes hebben die...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lekker! + maar liever de roze :-)
een gezonde fles (bijvoorbeeld van de reformwinkel) vers geperste sap. Zo'n eentje die net even te duur is voor alle dag en wel heel lekker is. en gezond!! Leuke strik er om heen en klaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze zullen daar toch ook wat alcoholvrije drinken hebben?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een lekkere fles tomatensap of druivensap is net even wat chiquer dan 'n pak appelsap. Er zijn ook van die mooie blauw glazen flessen met mineraalwater. Mooi inpakken zoals de anderen al zeiden.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ goed idee!
Maak een kannetje met alcoholvrije sangria (druivensap, vers sinaasappelsap en een scheut koolzuurhoudend water, iets citroen en enkele stukjes fruit. Evt. wat kaneel toevoegen, of wat verse muntblaadjes).
Leuk in een feestelijke glazen kan (evt. leuk en goedkoop van Xenos) met wat versiering erop (plakbloemetjes of vlinders van de Action).
Lekker!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuk idee!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een dilemma.
Waarom geen fles wijn, je hoeft hem zelf toch niet op te drinken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een tijdje terug een vraag gesteld naar alcoholvrije alternatieven voor wijn, misschien heb je wat aan de antwoorden daar!

(En deze vraag ga ik trouwens volgen, ik zie hier weer wat nieuwe suggesties.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet waar je woont, maar bij ons hebben verschillende appelboeren, een eigen merk zelfgemaakte appelsap.
Heel erg smakelijk en om dat het een streekprodukt is ook leuk om te geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
DubbelFriss
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat te zeggen van een goede fles Azijn. ;-)