Weet iemand waar ik nog vanillethee kan kopen?

Ik kocht het altijd bij Super de Boer, maar nu ze al die winkels om aan het bouwen zijn tot Jumbo's, verdwijnt ook de vanillethee uit de schappen. Bij de Albert Heijn verkopen ze het ook niet. Dus waar oh waar nog wel?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik weet niet of er bij jou 'de tuinen' in de buurt zit maar die verkopen het nog wel, van het merk twinings

Bij de Xenos. Daar verkopen ze van die vierkante doosjes met 10 zakjes thee voor één kopje. Van Oriental Sunset, in veel verschillende smaken.

Bij de biowinkel. Maar denkelijk, na lang zoeken, ook nog bij de Jumbo. Het assortiment van Super de Boer was al een hele tijd van Jumbo.

je kunt het bij de jumbo gewoon bestellen. dan heb je ook zeker je eigen merk.

Bij 'de tuinen' hebben ze vanillethee van het merk 'Dilmah". Pickwick heeft het uit het assortiment genomen.

In het Kruitvat verkopen ze groene thee met vanille. Ik kom uit België, ik weet dus niet of dat in Nederland ook zo is.

Simon Levelt verkoopt lekkere biologische thee met vanille. In de smaken Rooibos vanille en Groene thee Cactus Vanilla. Maar ook bij de Aldi hebben ze goede vanille thee van het merk Westminster.

Bronnen:
http://www.simonlevelt.nl

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100