Waarmee kan je whisky mengen ?

zodat je de whisky niet of nauwelijks smaakt? Dus waarin kan je whiskey mengen zodat ik een beetje whiskey erin kan doen en niet direct van mijn stokje ben!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Cola maakt het erg lekker en je kunt altijd zelf de verhouding bepalen.

Cola. Toegevoegd na 32 seconden: Maar als je geen whiskey wilt proeven, waarom zou je het dan drinken?

Persoonlijk vind ik het wel lekker met 7up.Maar om de smaak een beetje te bewaren,kan je het aanlengen met water.

Het is lekker om te mengen met vodka en er dan een harlekijn dropje in te doen. Als je er 1 drinkt, zal je niet van je stokje gaan.

Je kunt er een lekkere shake van maken! Een beetje espressokoffie, een scheut Baileys cream,een scheutje whiskey, een schep mascarpone,flinke schep vanille- of chocoladeijs en mixen maar. Je kunt het nog opvullen met yoghurt of melk en dit mee mixen, dat verdunt nog iets. Lekker om te dippen met 2 lange vingers waartussen je wat nutella gesmeerd hebt. Doe in de keukenmachine een stuk mango, wat vers geraspte gember en wat suiker. mix alles fijn. doe er wat ginger ale en wat whiskey door en meng kort. Giet het in een hoog glas. Lekker fris en fruitig. Als je niet echt whiskey wilt proeven zou ik er vruchtensap bij doen. Toegevoegd na 4 minuten: Trouwens, de Baileys cream is al een whiskey creme. Je kunt de whiskey natuurlijk weglaten of de baileys.

Chocolade melk, is heerlijk. Warm of met ijs.

Een vriend van mij die (veel) whisky drinkt mengt het altijd met water. Zelf weet ik er niets van want ik drink geen alcohol.

Heel veel bekende van mij drinkt het met energiedrink van die dure met vleugels :p. ikzelf vind dat persoonlijk ook erg lekker.

als je zo min mogelijk whisky wil proeven, dan moet je het zo veel mogelijk verdunnen. Water, Cola, 7up, Ginger Ale. En met 0% whisky proef je er niets meer van. overigens: er zijn twee spelwijzen. whiskey = Iers; whisky = Schots e.a.

Ik heb een schoonzus die ik tot voor kort alleen sap , water en frisdrank heb zien drinken. Zij gruwt van alles waar alcohol in zit. (Haar man blij, want die lust er pap van..,want die zit nooit verlegen om een BOB) Ik was dus heel verbaasd toen zij op een terrasje een irish caffee bestelde en vroeg haar of ze wel wist dat hier whisky in zit. Ze verzekerde me dat je dat in deze samensteling niet proeft. En zij is de enige van wie ik zo'n mededeling serieus aanneem...

Liefdesverdriet

Maar je wilt dus sterke drank drinken, zonder sterke drank te proeven. Kan je net zo goed een fles spiritus uit Polen kopen en met water aanlengen. Heb je een maand lang plezier van.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100