Maar heeft er iemand een tip hoe ik de bruis van mijn spuitwater het beste kan bewaren in een fles?

Ik wil graag elke dag water drinken en vul mijn fles geregeld bij op een kraantje die ook spuitwater aanvult. Maar na een tijdje gaat de bruis eruit. Dus iemand die nog een tip heeft hoe ik de spuit het best kan behouden?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Dranken
2.9K

Antwoorden (1)

Door de fles afgesloten en gekoeld te bewaren blijven de bubbels langer behouden.
Amadea