alle flessen staan op een lopende band. Zodra ze zijn gevuld en de dop zit erop dan gaan ze via de lopende band langs een soort printer die de houdbaarheids datum erop print en soms ook de productiecode erop zet voordat ze in kratten gezet worden. Op die manier wordt het gedaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij het omsmelten van glas tot fles, dit word gewoon in de mal verwerkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik dacht dat we het over de fles zelf hadden, soms zit het lot nummer + houdbaarheidsdatum namelijk al in de fles verwerkt, de vraag is dus multi-interpretabel.
Met een inktjet print systeem in de vul machine.