Waar kan je cola kopen zonder fosforzuur?

Kan dit in de Albert Heijn of zoiets.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken
1.7K

Antwoorden (2)

Raak KinderCola is een Nederlandse frisdrank met colasmaak die volgens de reclamecampagne specifiek is gericht op kinderen. Het maakt deel uit van een serie frisdranken die verkocht worden onder de merknaam Raak.

De drank bevat geen cafeïne, fosforzuur, kunstmatige kleurstoffen of conserveermiddelen. Daarnaast bevat hij beduidend minder suiker dan reguliere cola en heeft hij een aangepaste (dus lagere) hoeveelheid prik.

Als slogan gebruikt men de uitroep "Hela hola Kindercola!" Raak KinderCola is enkel verkrijgbaar in petflesjes met een inhoud van 25 cl.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is tegenwoordig een nieuwe biologische cola uit. Dat heet Oggu. Je kan het gewoon in de AH en de C1000 kopen. Er zitten alleen biologische producten in, dus geen fosforzuur.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij is die al niet meer verkrijgbaar.