bestaan er niet koolzuurhoudende energy drankjes?

na heel lang zoeken op google heb ik niks gevonden behalve monster rehab, maar dit is in NL bijna nergens te krijgen.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Dranken
1.2K
Amadea
6 jaar geleden
Koffie en gewone thee.
Castle
6 jaar geleden
Gewoon vruchtensap (verse) heeft fruitsuiker die energie levert.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@amadea @castle Ik vroeg duidelijk om niet koolzuurhoudende energy drankjes, als ik om iets anders vroeg had ik dat aangegeven, dus als je het niet weet aub niet reageren volgende keer ;) @amadea, denk je dat ik daar zelf niet achter kon komen?

Antwoorden (1)

Ja die bestaan. De enige die ik ken is een Red Bull shot. Gevonden in de Kruidvat. Een soort dikke siroopachtige Redbull. Niet smakelijk... ;)

Daarnaast heb je ook aquarius maar dat is dan weer meer een sportdrank.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@maxim44 welke kruidvat dan? ik heb tevergeefs gezocht, het is overal uit het assortiment gehaald.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik weet dat Monster Rehab en Red Bull energy shot bestaan, maar die zijn overal in NL uit het assortiment, en ik vroeg duidelijk om energydrankjes en niet om koffie/thee/vruchtensappen.