Waar kun je drankspellen kopen?

Een vriendin van me is net 16 geworden en geeft morgen een feest. Normaal hebben ze bij de expo drankspellen, maar de expo is weg bij ons. :o Waar hebben ze nog meer drankspellen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
4.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wtf is een drankspel?

Antwoorden (6)

primera heeft ook wel van dat spul
13 jaar geleden
Ik heb het ook wel eens gezien bij de Xenos. Is al wel een half jaar geleden of zo. Dus ik weet niet of ze het nog hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij snoepwinkels als Jamin verkopen ze ook wel eens dit soort spellen.
Feestwinkels hebben dit ook wel vaak in hun assortiment.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De 'Expo'heeft hier een ruim aanbod in!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
SORRY compleeet overheen gelezen!
Wellicht een feestwinkel, action, xenos, jansen&jansen!
Er bestaat een Wijnspel, waarbij je spelenderwijs de wereld van de wijn ontdekt. Kan je kopen bij Bol.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eventueel bij https://www.drankspel.shop/, daar kun je drankspellen kopen