Kan je in de toekoms nog wel Atvocaat eten ?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Dranken
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Waarom zou je straks geen advocaat kunnen oplepelen? Denk je aan eieren? Volg dan:
https://www.startpagina.nl/v/eten-drinken/vraag/625511/vleeskuikens-jonge-kippen-slacht-mogelijk
Ritsuka
6 jaar geleden
bedoel je avocado eten? of bedoel je de eierlikeur advocaat drinken?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Mogelijk preventief juist wel gif eieren eten. Schijnt een goed anti teken middel te zijn .:) er zijn zo ontzettend veel producten waar eieren in gebruikt worden van mayonaise , cake tot ja advocaat . Iedereen heeft het over de eieren ( en de eieren handelaren ) niemand spreekt over het besmette kippenvlees of wat de gevolgen voor de consument zijn. Mogelijk werd het gif al in 2014 gebruikt . En waarom werd er door België al in Juni gewaarschuwd

Het beste antwoord

Een advocaat eten ... ?

- Advocaat (als drank) eet/drink je gerust. Ook in de toekomst. Juist dán. Immers de vervuiling van eieren is inmiddels gestopt. Advocaat welke vanaf heden ge[produceert wordt is dus schoon.

- Advocaat (als jurist) tja... dat ligt er een beetje aan of je er eentje te pakken kan krijgen. Dan zou het kúnnen. Maar het mág nog op dit moment niet. Of het in de (verre) toekomst wél mag betwijfel ik ten zeerste.