Ik wil met witte wijn (hugo) punch maken. Wat moet er allemaal in? Blikfruit?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Dranken
1.9K

Antwoorden (1)

Volgens https://nl.wikipedia.org/wiki/Punch_(drank) is dit de bereidingswijze van punch, maar je mag natuurlijk zelf kiezen wat je er wel of niet in doet:

1. Snijd verschillende soorten fruit (bijvoorbeeld bananen, sinaasappels, ananas, mandarijnen en kersen) in stukjes en doe deze in een kom.
2. Voeg een grote hoeveelheid sinaasappelsap toe.
3. Voeg naar smaak een alcoholische drank toe, bijvoorbeeld rum of whisky.
4. Eventueel kan nog peper toegevoegd worden.

Een andere variant is een punch op basis van citroen, limoen, limoensap en whisky.