hoe werk je in 1 keer en halve liter cola (geen zero of lite) naar binnen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
1.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou gewoon niet :S

Antwoorden (9)

In een keer opdrinke, raad ik je nie aan geniet ervan ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het achter je huig steekt, hoef je niet te slikken en en proef je het niet. Of het aangenaam is, is een tweede..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door de cola met een rietje te drinken gaat meestal sneller dan gewoon uit een glas.
(Ik neem aan, dat dit gewoon een vraag is en niet dat je zelf een halve liter cola in een keer naar binnen wilt werken.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon drinken, k heb eens 1,5 liter sinas ineen keer op gedronken. Toen was het wel behoorlijk zweten. ( was een weddenschap voor 150€ ) anders nooit!!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is gewoon mogelijk je kan tijdens een slok gewoon nog door je neus ademen dus is helemaal geen probleem je kan gewoon rustig aan de cola opdrinken je kan ook eerst oefenen beginnen met wat minder en steeds wat meer erbij doen op een gegeven moment kan je een halve liter in een keer op!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laat eerst zoveel mogelijk prik verdwijnen .
En drink het als de cola niet te koud is .
Drink gewoon rustig en probeer verslikken te vermijden .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelfde principe zoals men halve liter bier om het snelst zou leeg drinken. Sommige mensen zijn getraind in het open zetten van hun keel. Zij kunnen dus zeer goed de keel open zetten zodanig je helemaal niet hoeft te slikken gewoon binnen gieten :).

Ik zou ook wel eerst de prik die erin zit zoveel mogelijk laten verdwijnen en euh, ik denk niet dat het aan te raden valt om een halve liter cola zomaar even snel weg te werken. Dus beter niet doen volgens mij;
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kwestie van oefenen en daarna flink boeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een halve liter is ongeveer 2,5 glas...
Verdeel de (lauwe!!) cola over 3 glazen en je bent meteen het grootste deel van het koolzuur kwijt. Ikzelf tut zo'n glas in 2 slokken leeg dus tel uit... 6 slokken en het is weg.
Wil je het gewoon uit de fles drinken... probeer dan zoveel mogelijk de (overmijdelijke) boer te voorkomen. Ook hier is het 5/6 slokken.
In de zomer is het meestal ook wel te doen met koude cola, maar over het algemeen heb ik nooit moeite met drinken... wat dan ook!