Pisang Ambon.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Plus! Bestaat overigens ook alcoholvrij: Funny Pisang. Leuk voor de kids, maar verwissel het niet... ooit eens als kind aangeschoten geweest met mijn neefjes en nichtjes. Ouders merkten niks van hun drankje. Oeps!
Bols, hermes, ricard...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Cobana, echt een topper!
Heb hem uit tenerife gehaald, daar hebben ze namelijk kei veel bananen plantages.
Weet dus niet zeker of je hem hier kan krijgen..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bananenlikeur van het Huismerk-Fun verkrijgbaar bij de Makro.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.promobutler.be/nl/winkels/MAKRO/bananenlikeur-788652