Waar in Nederland of Belgie kan ik het bier Vieux Temps online vinden?

Voor een speciale aangelegenheid ben ik op zoek naar een specifiek speciaalbier. Dit bier dronken wij vroeger altijd met onze vriendenclub. Inmiddels is het bier Vieux Temps een beetje in de vergetelheid geraakt, maar ik zou het echt geweldig vinden als ik dit tijdens onze reünie kon schenken. Ik kan het alleen niet vinden. Nu zijn er vast genoeg fysieke winkels waar je terecht kan, maar ik ben op zoek naar winkels die bezorgen....omdat ik simpelweg geen tijd heb om overdag of in het weekend bij een winkel langs te gaan.
Ik hoop dat iemand een webshop kent of mij wat verder kan helpen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Dranken
1.3K
Reddie
8 jaar geleden
Typ in Google: vieux temps bier en je krijgt ruim 41000 hits.
Erna55
8 jaar geleden
http://bierlab.nl/?gclid=CKLv2KLz-soCFRKNGwodDQAJkQ

Antwoorden (1)

Hier:
http://www.beermania.be/allnewbm.php?pcon=Single&b_id=501&b_cat=AMBER
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Thx. Duur biertje geworden tegenwoordig :/