Heeft iemand al eens boterbier (harry potter) gemaakt?

Op internet heb ik verschillende recepten gevonden van boterbier, maar ik heb geen idee welke ik zou maken. Is er iemand die het al eens heeft gemaakt en waarvan het resultaat ook goed was?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze drinken toch altijd gemberbier?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien dat ze ook gemberbier drinken, geen idee. Maar in ieder geval ook boterbier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had t over de film
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgensmij was het ook de nederlandse versie, dus hebben ze butterbeer veranderd naar gemberbier

Antwoorden (1)

In Disneyworld in de VS wordt boterbier gemaakt en verkocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar ik wou het graag eens zelf maken. En weten of iemand dat al had gedaan en of het wel degelijk lekker was, dat zelfgemaakte boterbier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die min is niet van mij, ik zeg het maar.