Hebben ze in engeland ( London) ook dubbelfris en of fanta?? zo ja hoe noemen ze het daar??

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Fanta kennen ze inderdaad in de UK, maar Dubbelfris niet. Wel hebben ze J2O, net als Dubbelfris vruchtensappen, maar dan met andere combinaties: Sinaasappel & Passievrucht Appel & Framboos Appel & Mango Appel & Blauwe bessen. Ik vind ze zelf lekkerder dan Dubbelfris (meer smaak, minder zoet). 7Up als merk kennen ze weer niet, wel Sprite. In de pub kun je als je 7Up wilt het beste een Lemonade bestellen. Veel plezier in de mooie stad London!

Bronnen:
Eigen ervaring

Fanta is gewoon het sinas merk van Coca Cola, dus ja natuurlijk hebben ze dat en het heet gewoon Fanta. Dubbelfrisss is volgens mij van Campina, en dat is een Nederlands bedrijf, dus nee volgens mij moet je in Engeland op zoek naar een ander sap merk. Maar die heb je daar ook ongetwijfeld tientallen! Toegevoegd na 39 minuten: Ok FrieslandCampina exporteert inderdaad naar meer dan 100 landen lees ik, dus het zou kunnen dat ze dat daar ook hebben, maar dan heet het ongetwijfeld anders. Over Fanta ben ik in ieder geval zeker!

dit zijn merken dus ze heten niet anders en of je ze daar hebt, dat ligt eraan waar je bent. maar aangezien het dicht bij NL is hebben ze het wel. Stel dat je in afrika had gezeten waarschijnlijk niet =)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100