Hebben ze in engeland ( London) ook dubbelfris en of fanta?? zo ja hoe noemen ze het daar??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
3.3K

Het beste antwoord

Fanta kennen ze inderdaad in de UK, maar Dubbelfris niet. Wel hebben ze J2O, net als Dubbelfris vruchtensappen, maar dan met andere combinaties:
Sinaasappel & Passievrucht
Appel & Framboos
Appel & Mango
Appel & Blauwe bessen.

Ik vind ze zelf lekkerder dan Dubbelfris (meer smaak, minder zoet).

7Up als merk kennen ze weer niet, wel Sprite. In de pub kun je als je 7Up wilt het beste een Lemonade bestellen.

Veel plezier in de mooie stad London!
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je wel voor je antwoord. Ik ga eens die J20 proberen. Groetjes Nicole

Andere antwoorden (2)

Fanta is gewoon het sinas merk van Coca Cola, dus ja natuurlijk hebben ze dat en het heet gewoon Fanta.

Dubbelfrisss is volgens mij van Campina, en dat is een Nederlands bedrijf, dus nee volgens mij moet je in Engeland op zoek naar een ander sap merk. Maar die heb je daar ook ongetwijfeld tientallen!

Toegevoegd na 39 minuten:
Ok FrieslandCampina exporteert inderdaad naar meer dan 100 landen lees ik, dus het zou kunnen dat ze dat daar ook hebben, maar dan heet het ongetwijfeld anders.
Over Fanta ben ik in ieder geval zeker!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
FrieslandCampina, dat Dubbelfrisss produceert, is een groot internationaal bedrijf. Het kan dan wel van Nederlandse bodem zijn, maar dat betekent nog niet dat het alleen in Nederland opereert.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Campina is een internationaal bedrijf, dus grote kans dat het daar ook wordt verkocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, zoals Bliets dus al zei :P
dit zijn merken dus ze heten niet anders
en of je ze daar hebt, dat ligt eraan waar je bent. maar aangezien het dicht bij NL is hebben ze het wel.
Stel dat je in afrika had gezeten waarschijnlijk niet =)