Zitten er in bier vrouwelijke hormonen?

Ik heb dit ooit eens gehoord, maar is het waar?
En wat voor invloed heeft het veel bier drinken dan op mannen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
2.1K

Het beste antwoord

Helemaal niks van waar.
De belangrijkste ingrediënten van bier zijn: water, gerst, hop en gist.
Tot dan toe is er niemand die dan die vrouwelijke hormonen erin heeft gestopt.
Als fabrikant lijkt het me ook onwaarschijnlijk en een een behoorlijke rompslomp om er dan nog hormonen aan toe te gaan voegen, dus dat doen ze niet: nergens voor nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

lijkt mij een broodje aap verhaal maar er even over nadenken die bierbuiken lijken wel een beetje op schijnzwangerschap ;))))))
12 jaar geleden
Nee. Dat is echt onzin. Het wordt wel eens voor de grap gezegd omdat je na veel bier drinken:

1. Onzin uit gaat kramen en
2. Niet meer auto kan rijden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LOL: Zou je dus eerder mannelijke hormonen verwachten!
Als je het bekijkt zoals in het filmpje,ja