Waarom zijn er koffiepads,en chocopads maar geen boilionsoeppads in de handel?

Simpel doordat het makkelijk en opkikkerd en lekker is.

Weet jij het antwoord?

/2500

Paulus, ik begrijp je vraag wel, maar hoeveel simpeler wil je het hebben dan een bouillonblokje? Beker, bouillonblokje erin en heet water... roeren en klaar. Je vraagt waarom er geen bouillon(soep) pads in de handel zijn. Omdat het niet nodig is, er is al iets op de markt dat goed is, niet goed te verbeteren valt. Daar zal niemand zijn hoofd over breken om dit te veranderen, is niet nodig.

Omdat koffie een extractie is, en bouillon niet. Chocolademelk ook niet, en ik kan me ook niet voorstellen dat daat echt lekker is, al zal het zo zijn dat er iets van de cholola door de pad met het water meekomt. Maar dan heb je ook nog melk nodig. (Of gebruik je die met melk? Maar het verschil tussen soep en koffie is groot. Koffie (behalve oploskoffie dan) lgebruik je door het water er langs te laten gaan, zodat de smaak en de geur en de kleur in het water komen, maar de koffie zelf niet. Bij bouillon wil je juist dat de deeltjes in het water komen. Bovendien, wwt hier boven staat: hoe moeilijk is een bouillonblokje nou helemaal? Je zou je kunnen voorstellen dat er 1-kops ouillonblokjes op de markt zouden komen, zodst je niet meteen een hakve liter hebt. Maar geen pads.

Als je die vettigheid door je senseo laat lopen, kun je het apparaat direkt schoonmaken, lijkt me niet praktisch. Daarom zijn de boven genoemde oplossingen veel beter.:)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100