Waar kan ik Maïz Morado kopen?

Hallo, voor een dringende opdracht zou ik graag het Peruviaans drankje Chicha Morada bereiden, maar hiervoor heb ik Maiz Morado of paarse maïs nodig, weet iemand waar ik dit kan kopen? Graag niet in poeder... :) alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Dranken
3.2K

Antwoorden (1)

Hier is hij online te koop:
http://www.sabordelperu.nl/granos.html

Toegevoegd na 2 minuten:
U kunt ons bellen voor vragen of om een bestelling te plaatsen, ons telefoonnummer is 06-15181622. Of vul het contacformulier hieronder in.
fremar
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heel erg bedankt! :) maar ik heb gebeld, moet ik iets inspeken? Heb ook een mailtje gestuurd, heb ze tegen dinsdag ten laatste nodig, zou dat lukken? :)
fremar
8 jaar geleden
Het contactformulier ingevuld?tegen dinsdag zou het toch zeker moeten kunnen of het is een slechte webshop...