Zitten er toevoegingen in flessen met bronwater?

Als je de fabrikant van Evian moet geloven, dan heeft dit water een wonderlijke uitwerking op peuters.
Ik ben heel benieuwd welk bestanddeel dit gedrag veroorzaakt.
Zie filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=T_UxhPbMyy8

14 jaar geleden
in: Dranken
1.8K

Het beste antwoord

In bronwater en trouwens ook kraanwater wordt door de overheid een bestanddeel gestopt om de mensen lusteloos en willoos te houden. Zie je wel eens die lange witte strepen in de lucht? Ze strooien dat spul ook uit vliegtuigen.
Persoonlijk drink ik alleen whisky en ik heb mijn huis zodanig verbouwd dat ik helemaal selfsupporting ben, ook qua zuurstoftoevoer.
Mij krijgen ze niet, HAHAHAHAHAHA!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Aha, een complottheorie! Ga zo door.

Andere antwoorden (4)

Niet noodzakelijkerwijs. Wel zitten er vaak meer mineralen ed in dan in kraanwater, omdat kraanwater aan hogere kwaliteitseisen moet voldoen - in nederland - dan bronwater uit de fles.

De effecten uit het filmpje zijn leuk maar.. Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, gok ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet ook niet alles geloven!
Er is al meerdere malen bewezen dat kraanwater minstens zo goed is als bronwater, en bronwater is ongeveer 2000X zo duur! Gevalletje gebakken lucht in een flesje!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een vermoede dat dit een gamanipuleerd filmpje is en dat Evian niets bijzonders aan het water toevoegd...

Wel een heel leuk filmpje trouwens...

Toegevoegd na 10 minuten:
En hebben programma's als photoshop geen mogelijkheden om mensen weg te halen en anderen er voor in de plaats te zetten. Zo ben ik tenminste ooit eens samen met een collega'tje op de foto gekomen tijdens een feestje...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoewel het filmpje erg leuk is - dat gaat zeker één van mijn dochters favorieten worden / durf ik toch enigszins te betwijfelen of het alleen van de Evian komt. Ik heb het spul regelmatig gedronken, en kan mijn skeelers nog niet eens áánkrijgen. :lol:
In de meeste mineraalwaters, flessenwaters, zit niks dan water. De eventuele verschillen in samenstelling (mineralen, zouten) hangen af van waar de bron stond. Sommige waters zijn wat zouter, andere wat platter. Uiteindelijk is het gewoon allemaal reteduur water dat verder geen bijzondere of heilzame werking heeft. Zeker niet nodig in een land waar het gezondste en lekkerste water nog altijd bijna gratis uit de kraan komt. Bovendien heeft die water-hetze alleen maar voor een enorme extra berg afval gezorgd waar we volgens mij niet op zaten te wachten.