nee, actimel is een probiotica met duizenden bacterieen voor je darmen gezond te houden, optimel maakt yoghurt drankjes zonder vet, of met een lager percentage aan vet, en minder suikers, of geen suikers.

Toegevoegd na 1 minuut:
actimel is ook van "danone" en optimel van "campina"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

nee, actimel is een probioticadrankje, terwijl optimel een 0%vet zuivellijn is met drink en eetzuivel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je vanavond naar het programma "Kassa"van de Vara gekeken hebt, mag je constateren van wel. Alleen bevat optimel geen toegevoegde suiker en actimel wel, maar het is beide een yoghurtproduct.

Uit onderzoek is gebleken dat actimel niets meer is dan een yoghurtproduct met aardig wat toegevoegde suiker. Ze claimen 'gezonder' te zijn dan yoghurt en de weerstand te verhogen, maar dit blijkt niet het geval te zijn.

Toegevoegd na 5 minuten:
Zie voor meer informatie:
http://kassa.vara.nl/tv/uitzendingpagina/aflevering/kassa-a7af7f54ce/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dikke +!
Allemaal van die drankjes die beterschap beloven.
Ik trapte daar vroeger ook in.
Bij mij is het nu gewoon elke avond een schaaltje gewone witte yoghurt.
En die werking is net zo goed,en stukken goedkoper.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vitamines
Vitamine B2 (Riboflavine) 0.640 mg
Vitamine B6 0.800 mg
Vitamine B12 0.40 mcg

er zitten meer vitamines in optimel