welk persoon heeft bonomel uitgevonden ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Dranken
1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Was dat niet Bono?

Antwoorden (3)

Bonomel is een drankje van Campina. Campina heeft een heel team in dienst, dat bezig is met het ontwikkelen van nieuwe producten. Is dus niet een persoon geweest die Bonomel heeft uitgevonden.
AlphaLimaSierra
14 jaar geleden
De broer van chocomel.... Het is gewoon een merknaam en een yoghurtdrank. Wij deden als kind al ranja door de karnemelk, dus waarschijnlijk mijn voorouders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
karnemelk met roosvicee... mmmmm ik drink het nog wel eens.
ik denk meneer en mevrouw bonomel.