The Coffee Company aan de Oude Gracht, vlakbij de mooie Dom van Utrecht! Gezellig tentje met verstand van koffie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Starbucks Utrecht Centraal.
Terras hebben ze daar niet. Toch?
Maar je kan je beker meenemen en zelf een lekker plekje zoeken ergens in de zon, tussen het groen, aan het water of wat je maar leuk vindt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Raar maar waar! Ook bij Mac Donalds hebben ze echt lekkere koffie!

En de grote cappuccino bij V&D is ook de moeite waard!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de hema echt serieus vele smaken en goede kwaliteit vooral cappacino